Zwiększ możliwości swojego systemu finansowo-księgowego

Dzisiaj o kilku ciekawych modułach, które w praktyczny sposób rozszerzają możliwości systemu finansowo-księgowego Comarch ERP Optima.

Comarch ERP Optima Opis Analityczny

Praktyczne wykorzystanie Opisu analitycznego w Księdze Handlowej (przykład) można sprawdzić tutaj.

Działanie: Dodatkowy opis w księgowości poprzez własnoręcznie definiowane dodatkowe wymiary, niezależne od planu kont.

Scenariusz użycia: Firma ma bardzo rozbudowane koszty. Również właściciel firmy może na podstawie opisanych dokumentów analizować wszelkie koszty i przychody z nimi związane oraz robić dowolne analizy (przykład: jednostki budżetowe)

Korzyści: Możliwość dokładniejszych analiz kosztów, lepsza kontrola finansów firmy

Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów

Działanie: Autonomiczny system obiegu dokumentów dla księgowych i obrębie ich dokumentów.
Lista głównych funkcjonalności:

  • gromadzenie dokumentów w dowolnym formacie (jpg, pdf, doc, xls i in.)
  • swobodne grupowanie w różnorodnych katalogach
  • szczegółowe opisywanie dokumentów za pomocą cech
  • łączenie dokumentów z różnymi podmiotami (kontrahenci, banki i in.) oraz z dowolnymi dokumentami wprowadzonymi do bazy danych programu (faktury, dokumenty magazynowe, dokumenty księgowe)
  • łączenie transakcji z dowolną ilością dokumentów elektronicznych
  • definiowanie uprawnień pracowników dotyczące edycji i wglądu do dokumentu
  • wyznaczanie osoby odpowiedzialnej za dany dokument

Scenariusz użycia: Autonomiczne wsparcie obiegu dokumentów w księgowości. Dotyczy dokumentów księgowych i działu księgowego. Alternatywa dla działów księgowych w firmach gdzie nie ma kompleksowego systemu obiegu dokumentów a jest potrzeba lepszej kontroli dokumentów księgowych.

Korzyści: Lepsza organizacja pracy z dokumentami w dziale księgowym

Comarch ERP Optima Środki Trwałe

Działanie: Ewidencja środków trwałych, ich obsługa (przyjmowanie, przeszacowywanie, likwidacja), obliczanie amortyzacji, wsparcie automatów księgowych. Baza środków trwałych przypomina o koniecznych działaniach dot. środków trwałych.

Scenariusz użycia: Firmy które mają dużo środków trwałych, chcą zautomatyzować ich obsługę, odciążyć księgowość od wyliczania amortyzacji.

Korzyści: Oszczędności czasu, wyeliminowanie pomyłek przy naliczaniu amortyzacji, właściwe przygotowanie dekretów i możliwość automatyzacji pracy ze środkami trwałymi.

Warto pomyśleć o rozbudowie możliwości swojego systemu finansowo-księgowego w kontekście aktualnej promocji w Computer Center:

Zachęcamy również do zaznajomienia się z szerszymi i pełniejszymi rozwiązaniami:

Comarch DMS : automatyzacja procesów biznesowych i obiegu dokumentów
Comarch BI Point: analizy Business Intelligence

Zapraszamy do kontaktu!