Zwiększ możliwości swojego systemu finansowo-księgowego
Dzisiaj o kilku ciekawych modułach, które w praktyczny sposób rozszerzają możliwości systemu finansowo-księgowego Comarch ERP Optima.
Comarch ERP Optima Opis Analityczny
Praktyczne wykorzystanie Opisu analitycznego w Księdze Handlowej (przykład) można sprawdzić tutaj.
Działanie: Dodatkowy opis w księgowości poprzez własnoręcznie definiowane dodatkowe wymiary, niezależne od planu kont.
Scenariusz użycia: Firma ma bardzo rozbudowane koszty. Również właściciel firmy może na podstawie opisanych dokumentów analizować wszelkie koszty i przychody z nimi związane oraz robić dowolne analizy (przykład: jednostki budżetowe)
Korzyści: Możliwość dokładniejszych analiz kosztów, lepsza kontrola finansów firmy
Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów
Działanie: Autonomiczny system obiegu dokumentów dla księgowych i obrębie ich dokumentów.
Lista głównych funkcjonalności:
- gromadzenie dokumentów w dowolnym formacie (jpg, pdf, doc, xls i in.)
- swobodne grupowanie w różnorodnych katalogach
- szczegółowe opisywanie dokumentów za pomocą cech
- łączenie dokumentów z różnymi podmiotami (kontrahenci, banki i in.) oraz z dowolnymi dokumentami wprowadzonymi do bazy danych programu (faktury, dokumenty magazynowe, dokumenty księgowe)
- łączenie transakcji z dowolną ilością dokumentów elektronicznych
- definiowanie uprawnień pracowników dotyczące edycji i wglądu do dokumentu
- wyznaczanie osoby odpowiedzialnej za dany dokument
Scenariusz użycia: Autonomiczne wsparcie obiegu dokumentów w księgowości. Dotyczy dokumentów księgowych i działu księgowego. Alternatywa dla działów księgowych w firmach gdzie nie ma kompleksowego systemu obiegu dokumentów a jest potrzeba lepszej kontroli dokumentów księgowych.
Korzyści: Lepsza organizacja pracy z dokumentami w dziale księgowym
Comarch ERP Optima Środki Trwałe
Działanie: Ewidencja środków trwałych, ich obsługa (przyjmowanie, przeszacowywanie, likwidacja), obliczanie amortyzacji, wsparcie automatów księgowych. Baza środków trwałych przypomina o koniecznych działaniach dot. środków trwałych.
Scenariusz użycia: Firmy które mają dużo środków trwałych, chcą zautomatyzować ich obsługę, odciążyć księgowość od wyliczania amortyzacji.
Korzyści: Oszczędności czasu, wyeliminowanie pomyłek przy naliczaniu amortyzacji, właściwe przygotowanie dekretów i możliwość automatyzacji pracy ze środkami trwałymi.
Warto pomyśleć o rozbudowie możliwości swojego systemu finansowo-księgowego w kontekście aktualnej promocji w Computer Center:
Zachęcamy również do zaznajomienia się z szerszymi i pełniejszymi rozwiązaniami:
Comarch DMS : automatyzacja procesów biznesowych i obiegu dokumentów
Comarch BI Point: analizy Business Intelligence
Zapraszamy do kontaktu!