Wydajność, precyzja i oszczędność dzięki CC Asystentowi Zamówień
Prowadzisz działalność opartą na zamówieniach sezonowych i obawiasz się zamówić za mało lub za dużo towarów? Czy przeglądanie danych analitycznych w ERP jest uciążliwe i czasochłonne? Rozwiązaniem, które spełni Twoje potrzeby i pomoże Ci zoptymalizować proces zamówień jest aplikacja CC Asystent Zamówień.
1. Wydajność i Responsywność
Aplikacja CC Asystent Zamówień została zaprojektowana z myślą o wydajności i responsywności. Niezależnie od tego, czy pracujesz z biura na dużym monitorze czy z tabletu lub smartfona na terenie serwisu, aplikacja działa płynnie i umożliwia wygodne korzystanie z jej funkcji.
2. Indywidualne Konta Użytkowników
Każdy użytkownik posiada osobiste konto z odpowiednimi uprawnieniami, dzięki czemu łatwo śledzić, kto był odpowiedzialny za wygenerowanie konkretnych zamówień. To pozwala na lepszą kontrolę nad procesem i identyfikację ewentualnych problemów.
3. Integracja z Comarch ERP Optima
CC Asystent Zamówień integruje się z Comarch ERP Optima, co umożliwia automatyczne pobieranie danych o towarach i dostawcach oraz tworzenie seryjnych zamówień u dostawcy (ZD) w jednym kliknięciu. Dzięki temu oszczędzasz czas i unikasz błędów wynikających z ręcznego przepisywania danych.
4. Rozbudowany Inteligentny Raport
Najważniejszą funkcją aplikacji jest rozbudowany inteligentny raport agregujący dane z bazy historycznych. Dzięki niemu podejmowanie decyzji dotyczących zamówień staje się łatwiejsze i bardziej precyzyjne. Analizujesz dane takie jak ilość towarów na rezerwacji na dany okres, ilość na stanie, obecne ZD w trakcie realizacji czy minimalny stan do zamówienia (wielopaki). Na podstawie tych danych system sam wylicza i podpowiada zalecaną ilość zamówienia towarów, jednak możesz dowolnie modyfikować jego sugestie.
5. Statystyki i Analiza Danych Historycznych
Potrzebujesz oceny, jakie decyzje zamówień były najskuteczniejsze? Aplikacja pozwala analizować dane historyczne dla poszczególnych towarów, nawet jeśli ich modele zostały zastąpione innymi. Dzięki temu podejmujesz bardziej trafne decyzje, unikając przeszacowań i redukując ryzyko nadmiernych zapasów.
6. Szybkie Generowanie Zamówień
Aplikacja umożliwia błyskawiczne generowanie wielu Zamówień u Dostawców z wartościami, które do tej pory wymagały dni pracy. Wszystko to dzięki zaawansowanym algorytmom, które analizują dane i podpowiadają optymalne ilości zamówienia
Czy warto?
Tak, bo dzięki CC Asystent Zamówień zyskujesz optymalizację procesu zamówień, większą wydajność, precyzyjne raporty i statystyki oraz oszczędność czasu. Nie musisz już się martwić o nadmiarowe lub niedobory towarów na sezon, a skomplikowane analizy zamówień stają się prostsze i bardziej intuicyjne. Oszczędzając czas na generowaniu zamówień, możesz skupić się na rozwoju swojej działalności i zapewnić zadowolenie klientom.
Zapraszamy do wypróbowania CC Asystent Zamówień i doświadczenia, jak wydajność, precyzja i oszczędność idą w parze w jednej zaawansowanej aplikacji.
Nowy model sprzedaży CC ERP WEB
Moduł CC Asystent Zamówień jako element większego pakietu CC ERP WEB zyskał nowy model sprzedaży. Poza zakupem tradycyjnych licencji stanowiskowych w modelu stacjonarnym, oferujemy model abonamentowy , dzięki któremu możliwe jest korzystanie z aplikacji w ramach niewielkiej opłaty miesięcznej (już od 39 zł netto miesięcznie od stanowiska).
Dodatkowo moduł CC Asystent Zamówień posiada 2 wersje, różniące się zakresem funkcjonalnym, a co za tym idzie kosztami nabycia.
- PLATINIUM – pełna funkcjonalność aplikacji, rozwinięte funkcje, dodatkowe opcje dla firm średnich i dużych z dużymi wymaganiami,
- GOLD – standardowa funkcjonalność, przeznaczona dla firm małych i średnich,
Zapraszamy do kontaktu.
Zadzwoń/napisz, umówimy spotkanie, zaprezentujemy!